Succuba: Succuba

08.04.2021

Oficiální album kapely Succuba vznikalo dlouhých devět let, nakonec se ale dobrá věc podařila! V kapele, kterou jsem zakládal, se vystřídalo (za dobu její existence) mnoho hudebníků. Ani já jsem nevydržel, a tak z původního osazenstva zůstala už jen Zuzka Koubková.

Na CD hrají a zpívají...

  • Zuzka Koubková (zpěv)
  • Kateřina Skoupá (zpěv, kytara)
  • Markéta Poděbradská (alt saxofon, zpěv)
  • Barbora Gabrielová (flétny)
  • Jindřich Sojka (kytara, zpěv)
  • Ivan Leontovič (violoncello)

Sám mám s albem společné, že jsem se stal jedním z kmotrů a je na něm docela dost mých písniček, které jsem pro Succubu skládal. Konkrétně tam v nové úpravě můžete slyšet tyhle mé skladby:

  • Kniha války
  • Ohně pán
  • Ostrava
  • Další noc

Kromě nich CD obsahuje i novou tvorbu kapely:

  • Encore je t´aime
  • Sidžada
  • Za 10 000 let
  • Ukolébavka

Křest proběhl 22. ledna 2010. Album vyšlo v malém nákladu a je možné ho koupit přímo od kapely, nejsnáze asi pomocí fóra na: succuba.mysteria.cz.

2021 JP&D | Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky